2016/07/13

Zakupy z AliExpress


Tak jak obiecałam, przygotowałam post na temat moich zakupów na AliExpress. Przyszło do mnie już sporo paczek więc zdecydowałam się już je opublikować :).
Co jakiś czas będę odświeżała ten post i dodawała rzeczy, które znów do mnie przyjdą... Zamówiłam tego wszystkiego sporo, a jak wiadomo prawie każda paczka idzie oddzielnie, w innym czasie i od innego sprzedawcy. Zaszalałam, rzeczy tam są bardzo tanie, więc dlaczego miałabym się ograniczać? Przed zakupem oglądałam aukcje tylko i wyłącznie z darmową wysyłką.
Jeżeli coś was zainteresuje i chciałybyście się więcej dowiedzieć to piszcie w komentarzach lub odzywajcie się na mój fanpage LifestylePaulins. Chętnie pomogę.
Podaje linki aukcji i ceny za które kupiłam daną rzecz, jednak z czasem ceny się zmieniają.
W takim razie zapraszam do oglądania.


£ ok 6zł
 $  ok 4zł



Zacznę od produktów do paznokci.

1) Efekt szkła, 5 odcieni.



Jak widać kawałek jest spory, ja jeden odcień przetestowałam na swoich paznokciach.
Odcienie są różne, w zależności od tego jak je ustawimy (ciężko pokazać to na zdjęciach).



Koszt 1 sztuki: 0,14
Zamówione: klik

2) Folia, 6 odcieni.



Jest jej dość sporo.


Efekt na paznokciach możecie zobaczyć na aukcji.
Koszt 6 szt.: 1,13
Zamówione: klik

Tą folię dostałam dodatkowo przy zakupie olejku do skórek, zabezpieczającego je przed ubrudzeniem lakierem (niżej).


3) Naklejki wodne Marilyn Monroe, plansza.


Super się je aplikuje, jakość również ok.


To co do tego manicure wykorzystałam.


Wybrane wzory wycinamy, odklejamy pierwszą warstwę (przeźroczystą folię), wkładamy naklejkę do wody (wzorkiem do góry), czekamy ok 20 sekund po czym wyjmujemy. Naklejka ładnie nam się odkleja. Przed nałożeniem na paznokieć najlepiej jest go namoczyć, by w razie złego ułożenia naklejki można było ją przesunąć. Gdy naklejka będzie na właściwym miejscu, odsączamy resztki wody z paznokcia wacikiem (przyciskając naklejkę). Odstające resztki naklejki odcinamy. Malujemy topem.

Koszt: 0,94
  Zamówione: klik

4) Naklejki wodne Chanel, 11 szablonów.



Jakość super.
Koszt za komplet: 1,34
Zamówione: klik

5) "Seksi" naklejki wodne na cały paznokieć, 6 szablonów.



Niektóre moim zdaniem nie nadają się na paznokcie, ze względu na... np. prawy dolny róg ;).
Jednak kilka z nich mi się podobała, więc zamówiłam.

Koszt za komplet: 1,54
Zamówione: klik

6) Naklejki wodne. Szablony wybrane (3).


Koszt 1 szablonu: 0,08
 Zamówione: klik oraz klik

7) Zwykłe naklejki na paznokcie.


Koszt: 0,42
Zamówione: klik

8) Cyrkonie.



Na paznokciach prezentują się tak:


Koszt: 0,69
Zamówione: klik

Jedyny minus taki, że na zdjęciu w aukcji wydaje się że jest ich więcej, w rzeczywistości jest ich mniej.

9) Pędzelki do zdobień.



Pędzelki nie są super jakości, powtarzają się. Jednak jak za taką cenę myślę, że są super.

Koszt kompletu: 1,12
Zamówione: klik

10) Pisaki do zdobień.



Koszt kompletu (4): 1,74
Zamówione: klik

U mnie zaszła widocznie jakaś pomyłka, dali mi dwa takie same pisaki.
Jednak jak widać nie ma wielkiej różnicy jeżeli chodzi o ich grubość.
Łatwo się rozmazują, nie zasychają na lakierze, ale jak pomaluje się je topem to wszystko jest ok.
Dodatkowy minut to taki, że jak chcemy otrzymać intensywnie czarny wzorek to musimy kilka razy go pomalować.

11)  Usta na paznokcie, 10szt.


Śliczne, super wykonane.

Koszt: 0,90
Zamówione: klik

12) Lakiery hybrydowe.



Sprawdzone. Świetnie i długo się otrzymują.

Koszt sztuki: 0,81
Zamówione: klik
Elite99 zamówiony dawno temu, koszt również ok 1

13) Oliwka zabezpieczająca skórki przed ubrudzeniem lakierem.



Minus taki, że okropnie pachnie. Poza tym wszystko super.

Koszt: 0,70
Zamówione: klik

14) Klipsy do paznokci.



Świetne, super się sprawdzają gdy zdejmuję hybrydę. Łatwe i proste w użyciu.

Koszt: 0,86
Zamówione: klik

15) Naklejka na klapkę telefonu, przez którą łatwiej go utrzymać.



Świetnie się sprawdza, super gadżet.

Koszt: 1,19$
Zamówione: klik

16) Miś, skórzana zawieszka do torebki, brelok.



Super gadżet, wykonanie świetne!

Koszt: 0,87
Zamówione: klik

17) Brushegg. Gadżet do czyszczenia pędzli do makijażu.



Również świetnie wykonany. Wypróbowałam, łatwo i sprawnie oczyściłam swoje pędzelki.

Koszt: 0,36
Zamówione: klik

18) Kolczyki Moschino.



Świetne. Od razu wpadły mi w oko i musiałam je mieć. Jakość super.

Koszt: 1,13
Zamówione: klik

19) Naszyjnik.



Jak za taką cenę nie ma co narzekać, lecz jest za lekki i plastikowy.

Koszt: 0,50
Zamówiony: klik

20) Naszyjnik.



Ten już jest super jakości :).

Koszt: 0,29
Zamówiony: klik

21) Kolczyki listki.



Jakość ok, ale moim zdaniem są troszkę za małe i ściskają ucho.

Koszt: 0,50
Zamówione: klik

22) Bikini.




Cieniutki materiał.
Zamówiłam rozmiar L ponieważ wiedziałam że takie ubrania mogą się różnić wymiarami od rzeczywistych i nie chciałam żeby dół był za mały.
Górę oceniam na L, dół na XS.
Więc nie trafiłam z rozmiarem.
Mam pewien plan, żeby go przerobić ;) jak to zrobię na pewno pokażę efekt na blogu.

Koszt: 3,67
Zamówione: klik

4 komentarze:

  1. Wszystko jest super, ale najbardziej podobają mi się Kolczyki Moschino. Są cudowne, sama bym takie kupiła, ale nie wiem czy dałabym radę :D
    Pozdrawiam!
    http://zjadamszminke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że mamy kilka podobnych zakupów z Alie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ten naszyjnik, szkoda że plastikowy. :(

    OdpowiedzUsuń