2016/07/08

Jedwab w płynie Green Pharmacy

Na dziś mam post kosmetyczny, a mianowicie produkt do włosów który bardzo dawno temu pokochałam, z którym ciężko byłoby mi się rozstać.

Pojemność 30ml

Jedwab w płynie (serum na łamliwe końcówki), firmy Green Pharmacy.

Jest on dla mnie super rozwiązaniem. Nie używam odżywek, mam włosy z tendencją do szybkiego przetłuszczania się, a jak wiadomo odżywki mocno natłuszczają nam włosy i je obciążają. Moje włosy są bardzo zniszczone, mam rozdwojone końcówki przez co bardzo trudno się je rozczesuje.

Po każdym umyciu i wysuszeniu nakładam produkt na końcówki, zahaczając o odstające włosy, te zniszczone. Wmasowuje, wklepuje i biorę się za rozczesywanie. Jak wiadomo włosy zniszczone bardzo trudno jest rozczesać, lecz po nałożeniu serum jest to o wiele łatwiejsze. Moje końcówki rozczesują się w zaskakującym tempie ;).

Dodatkowo plusem produktu jest śliczny, świeży zapach oraz wydajność.

POLECAM go osobom, które właśnie tak jak ja borykają się z szybkim przetłuszczaniem się włosów, taka opcja zastępuję nam odżywkę oraz dla osób ze zniszczonymi, rozdwojonymi włosami. 




Posiada łatwą i prostą w użyciu pompkę


Ja serum zakupiłam w aptece, a koszt tego cuda wynosił 8,99zł
Na ezebra.pl aktualnie kosztuje 6,28zł :)

A wy co stosujecie i co polecacie na rozdwojone i bez życia włosy?

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ten jedwab bo włosów, jest o wiele wydajniejszy od biosilka a ma takie samo działanie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń