2016/07/18

Koronkowa Hiszpanka


Wreszcie doczekałam się cieplejszego dnia i postanowiłam zrobić kolejne zdjęcia na bloga. Były robione w biegu, gdyż śpieszyliśmy się do kina więc zdjęć jest niewiele :).
Hit tego sezonu, czyli bluzka hiszpanka o nietypowym, błękitnym kolorze - upolowana na vinted.pl tylko za 20zł już z wysyłką :D lecz takie same widziałam w jakimś butiku na fb, tyle że kosztowały tam 79zł...
Ciężko było mi dobrać coś pasującego do bluzki, a jednocześnie chciałam wybrać się w tym stroju do kina bez żadnej przebieranki, więc postanowiłam na wygodę w postaci spodenek i i lekkich sandałków na koturnie. Do tego moja ulubiona, mała czarna torebka.
Małym dodatkiem w tej stylizacji jest CELEBRYTKA w kształcie puzzla, na którą chciałabym abyście zwrócili uwagę. Kolorek złoty, lecz jest ze srebra :).
Uwielbiam celebrytki, pewnie wy też... Można ją kupić tu: klik








Celebrytka klik



4 komentarze:

  1. Świetna bluzeczka, czy mi się wydaję czy na prawym szkiełku masz nalepkę z napisem ? ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje :) to nie jest nalepka, tego nie da się zdjąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluzka! ma ładny kolor :)
    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, oraz rewelacyjne buty na wysokim obcasie. Świetnie wszystko do siebie pasuje. Udostępnianie twój post na moim blogu, który udostępnia tylko stylizacje na obcasach.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń