2016/08/30

Morze Bałtyckie


Buty - Saway   |   Bransoletka - ToTu


Witajcie! Dzisiaj stylizacja znad naszego morza. W skrócie było super i na pewno wybiorę się tam jeszcze nie raz, jestem oczarowana tym miejscem. Na pobyt pakowałam się bardzo szybko i przyznam wam szczerze, że nie zabierałam ze sobą złożonej stylizacji, wzięłam tylko wygrane szpilki oraz pasującą do niej narzutkę. Do tego uniwersalne i zawsze na czasie spodenki dźinowe oraz czarny bralet, oczywiście plus dodatki. Wyszedł taki oto outfit :).
Informuję, że w szpilkach nie latałam po plaży oraz nie nosiłam narzutki, było to chwilowe do zdjęć... Inaczej ugotowałabym się a w szpilkach połamała nogi na piasku.
Były to pierwsze zdjęcia przy takim wielkim tłumie, pewnie wszyscy myśleli "co ona wyprawia?". Jednak nie było źle, nabrałam jeszcze więcej odwagi ;).
Co myślicie o tej "szybkiej" stylizacji?
Jestem ciekawa waszych opinii, z niecierpliwością czekam na komentarze.
Ps. Dodam, że ciałko nie było gotowe do lata...

Jeżeli jesteście ciekawi zdjęć z pobytu lub jakichkolwiek innych zdjęc, mam ich tysiące które będę jeszcze wstawiała, to odsyłam na Instagram.
;**** 










5 komentarzy:

  1. Nie ma co się przejmować ludźmi :) Ja kilka lat wstecz miałam odwagę, by pozować w biustonoszu w centrum miasta - sesja to sesje, wzbudza sensację, ale i jest wytłumaczona ;)
    Piękne masz nogi!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku jest minimalny stresik, później już leci z górki... ;) dziękuje!

    OdpowiedzUsuń