2016/08/17

Dziewczęco i wygodnie


Witajcie kochani!
Pogoda za oknem nie jest zadowalająca, a ja mam ochotę na leciutkie, typowo letnie stylizacje. Mam nadzieję, że jeszcze wyjrzy do nas słońce... 
Dzisiaj przychodzę do was z super wygodną stylizacją, ale również dziewczęcą :) mam tu na myśli obcisłą sukienkę która podkreśla sylwetkę oraz najwygodniejsze na świecie sportowe buty Nike Roshe Run. Do tego oczywiście pasująca do wszystkiego mała czarna torebka, która pojawiła się tu na blogu wiele razy i jeszcze zapewne nie raz ją zobaczycie :D
Nie mam figury modelki i może niektóre części ciała za bardzo mi się odciskają ale w takim wydaniu czuje się najlepiej :).
Dodatkowe info dla starej hejterki - kochana, opaliłam nogi! <3
Zdjęcia robione były dość późno, więc są troszkę ponure. 
Jak całość wam się podoba? Też nosicie takiego "luzaka" na co dzień?
Czekam na komentarze, buziole ;*












3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie sukienki, jednak zazwyczaj łączę je z tenisówkami (jakoś nie lubię sportowych butów. No, mozę poza superstarami).
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra wygląda ta sukienka to tych butów :) Buty świetne ;)

    OdpowiedzUsuń