2016/06/22

Nike Roshe Run Orange

Buty - Nike Roshe Run   Bluzka - Nike   Legginsy - Atmosphere   Shaker - Gym Hero 

Witam wszystkich w super humorku :)! 
Przygotowałam kolejną stylizację, tym razem coś sportowego. Głównym elementem całego ubioru są Nike Roshe Run, które szybko pokochałam za wygodę oraz za to, że super wpasowują się w niemal każdą stylizację. Są dość nietypowe, bo w kolorze pomarańczowym, jednak na szczęście znalazłam coś w swojej szafie tak, by cała stylizacja się do siebie kleiła - mianowicie biały top z różowym znaczkiem Nike. Do tego zwykłe czarne legginsy oraz coś nowego, co udało mi się ostatnio upolować w promocyjnej cenie, co od dawna było w mojej wish liście, czyli shaker z GYM HERO. Wybrałam czarny, z napisem "You Go Girl".
Co powiecie na temat tego outfit-u?
Buziaki ;*


















3 komentarze:

  1. nie ma to jak dobrze wygladac podczas cwiczen! najlepsza motywacja ever!


    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! super buty :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń