2016/05/11

Boho & White Outfit

Bluzka - klik   Spodnie - Primark   Torebka - Monnari   Buty - MNG   Zegarek - MK

Witam Kochani! :*
To moja pierwsza stylizacja, którą tu publikuję. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, sama myślę, że nie wyszła aż tak źle i również mówię tu o zdjęciach. Robione one były komórką, przez osóbkę która przypadkowo napatoczyła mi się wczorajszego dnia, ale z efektu jestem bardzo zadowolona :). Dodam, że zdjęcia nie są przerabiane.
Więc przejdę do stylizacji... Biały outfit ze śliczną bluzką boho oraz złotymi dodatkami w postaci delikatnego wisiorka, zegarka oraz łańcuszka przy torebce. Myślę, że całość wygląda całkiem nieźle :). Zdjęcia robione były wieczorem, więc mogłam sobie pozwolić na spodnie, ale w dzień zdecydowanie byłoby w nich za gorąco. Buty może nie są idealne do tej stylizacji, jednak były najlepsze spośród tych które posiadam w swojej szafie.
Dajcie znać jak Wam się podoba, wyrażajcie szczerze swoje opinie. Każdy komentarz mile widziany! <3
Pozdrawiam i lecę na słoneczko, dziś dzień zapowiada się również piękny :)












3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia , super stylizacja mi najbardziej podoba się torebka i zegarek miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna bluzeczka :)

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja. Udostępnie ją na swoim blogu o modzie na obcasach. pozdrawiam i zapraszam na moj blog
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń